maandag 18 februari 2013

Music of the moment 2#

Hi. Ik ben de laatste tijd erg met muziek bezig! Ik vind het zo leuk om er op te dansen. Bij sommige liedjes als ik ze hoor wil ik gelijk lekker dansen! Hihi. Ik heb weer wat liedjes voor jullie. Wel meer dan laatst! Laatst waren het er erg weinig. Maar ik heb nu wat leuke liedjes! Lekker vrolijk. Ik ben de winter ook helemaal zat! Laat de zomer maar komen!
Bad for me - Megan and Liz
Van dit liedje word ik zo vrolijk! Ze zijn zusjes en maken covers. En dit liedje hebben ze zelf geschreven.

Old school love - Megan and liz
Dit liedje hebben ze ook zelf geschreven. Ik word hier ook lekker vrolijk  van!

C'mon ke$ha
Ik vind het een leuk/vrolijk liedje. Het clipje vind ik een beetje apart, maar het heeft ook wel iets.

Scream and shout - will.i.am and britney spears.
Lekker dans nummer dit!

Summer paradise - simple plan
Ik krijg nu echt een vakantie gevoel! Ik wil de zomer!!!

Icona pop- i love it.
Apparte stem. Maar ik vind het wel leuk! Lekker vrolijk!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten