zaterdag 18 mei 2013

New love: Fashion/ lookbook inspiratie


De ene keer ben ik helemaal bezig met mijn nagels de andere keer met make-up en dan weer met mijn haar. Maar de laatste tijd ben ik helemaal bezig met Fashion. Ik vind het gewoon heel leuk om mee te spelen en het te ziet op het internet. Het geeft ook een bepaalde uitstraling over jezelf. Mijn stijl is een beetje stoer maar toch lief. Soms vind ik dingen leuk die ik op het internet zie maar ik zou het zelf dan niet dragen. Ik zal een paar plaatjes met jullie delen en dan zeg ik er ook bij wat ik er van vind. Soort van lookbook inspiratie. let's begin!
Ik vind dit echt een leuke kleding combinatie. Ik zou het zelf niet dragen maar ik vind het gewoon leuk bij elkaar staan.
Ik vind dit een hele schattige combinatie. Ik zou dit zelf wel dragen. Ik ben minder fan van de schoenen. De tas vind ik wel heel leuk.
Dit vind ik een leuke, klasieke outfit. Dit zou ik zeker weten dragen!

Simpel maar toch heel leuk! Die bloemetjes blazer maakt het helemaal af!
Dit jurkje! Zo leuk! Ik zou dit zeker weten dragen.

Ik vind diie broek echt heel leuk! De rest van de outfit past er ook goed bij!

En dit was het weer voor vandaag!

Liefs

2 opmerkingen: