dinsdag 15 januari 2013

10 things you don't know about me.

                                             Pose
hoi hoi! Vandaag wéér een tag! Hihi. Maar dit is de 10 dingen die je niet van me weet tag. En een paar rare zitten er tussen of 1. Beniewd? Lees verder!

1. Ik lust geen aardbeien en water.
Ik vind aardbeien echt heel zuur ook met suiker! Bleh! En water vind ik ook echt niet lekker. En ik krijg er meer dorst van.

2. Ik zou heel graag 2 ratjes willen hebben.
Gewoon om lekker mee te knuffelen. En ze bijten nooit! Alleen als ze heel erg bang zijn bijten ze. En je kan ze trucjes leren en dat soort dingen. Dus daarom wil ik ratjes. Alleen ik heb nog een hamster. Als die niet meer leeft, mag ik misschien 2 ratjes!

3. Ik wil heel graag lang haar.
Dit klinkt raar. Maar in vorige zomer vakantie heb ik mijn haar in een soort van boblijn geknipt. Het stond best leuk! Maar ik had hockey... En daar dacht ik niet over na. Ik kon geen staart in! Ik zag niks, haha. En het is aan de achterkant onderin veel korter. Ik kan nu wel een staart in maar er komt aan de achterkant plukjes haar uit. Dat is best wel irritant!

4. Ik hou ontzettend veel van twilight.
Misschien wist je het al. Maar ik hou zo veel van twilight, de boeken de films. En de acteurs <3. Ik zit er zo in. Ik vind het jammer dat het niet echt bestaat.. Hihi!

5. Ik ben verslaafd aan mijn ipod touch.
Ik ben echt verslaafd aan mijn ipod. Ik doe er alles mee. Ik zit er mee op twitter/ instagram en alles! Ik heb geen hippe mobiel, hihi. Maar ik bel met mijn rare mobiel en voor de rest doe ik alles met mijn ipod. Laat even weten of je een what's on my ipod filmpje wilt zien.

6. Ik kan niet tegen heel veel bloed.
Ik kan wel een beetje tegen bloed. Maar als het telkens uit een wondje blijft lopen, word ik gek..

7. Ik kan niet zonder mijn BFF.
Tjaa.. We doen alles samen. En denken het zelfde.. En houden van twilight. I love her <3

8. Ik had vroeger echt heel veel heimwee.
Ja. Maar nu niet meer! Gelukkig maar!

9. Ik ben goed in sparen.
Als ik iets wil wil ik het ook echt en kom ik niet aan mijn geld.

10. Ik hou super veel van bloggen.
Ik denk dat je dat al weet. Maar ik vind het gewoon heel fijn. ( Vind je mijn blog leuk? Wil je me dan volgen op GFC? Dat is gewoon op blogger hiernaast > .Thank you! <3)

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten