woensdag 16 januari 2013

Plannen voor de toekomst.

                   
Heee, vandaag wil ik met jullie wat delen. Namelijk de plannen voor de toekomst. En dan heb ik het niet over mezelf maar over mijn blog. Wat wil ik veranderen of anders aan wil pakken. Dat leek me wel een leuk idee. Ik hoop jullie ook! Dan weten jullie een beetje wat er komen zal.

Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken! Want binnen 1 maand heb ik 120 bezoekers gehad! Klinkt voor sommige heel weinig, voor mij juist veel. Voor heen kreeg ik 1 a 2 a 3 bezoekers per dag. En nu op eens 30 soms 10 of 20. Daar ben ik echt heel blij mee! Echt heel erg bedankt daarvoor! <3

1. Ik wil meer filmpjes gaan maken.
Ik heb wel een HD camera en ik film er vaak mee. Maar ik vind dat ik in sommige filmpjes echt arrogant of raar overkom en wil ik hem op nieuw maken. Maar daar heb ik meestal geen zin in.. En daar bij komt ook nog eens dat ik het moet bewerken enzo en dus moet ik ook op de pc. Vaak lukt dat wel. Maar vaak ook niet! Ik heb geen eigen pc en mijn broer ook niet. Hij game(t) super veel! En als ik er even achter wil voor de lol word ie heel boos enzo... Maar ik kom er net achter dat ik gewoon op mijn vaders laptop ook gewoon kan bewerken! Dus er komen sowieso meer filmpjes!

2. Ik wil mijn schrijf style veranderen.
Klinkt misschien raar. Maar ik vind dat heel veel mensen er een echt leuk verhaaltje van maken van hun artikel. En die van mij is een beetje in elkaar geflanst. En soms kom ik ook weer arrogant over, maar bedoel ik het niet zo.

3. Ik wil dat er op een dag een speciaal iets komt.
Hier bedoel ik mee dat er op zaterdag of zondag of maandag of welke dag dan ook iets speciaals komt. Ik heb wel mijn lookbook artikel maar ik bedoel het net weer anders. Bijvoorbeeld: Mascha van beautygloss heeft op zondag altijd een stel je vraag artikel en een masker review of een kook filmpje/artikel. En Cynthia van Misslipgloss heeft elke maandag een sneak peak artikel, dat ze foto's van har leven laat zien. Zoiets wil ik ook. Maar dan op vrijdag. Omdat ik dat een leuke dag vind! Dan is het bijna weekend. En dat vind ik gewoon een leuke dag. Maar wat ik wil doen weet ik nog niet. Dus als jij iets weet laat een reactie achter! Het kan een beauty review zijn of een review van iets anders. Of op die dag komt een 'echt' filmpje en voor de rest 'kleinere' filmpjes. Brand maar los.

En ik ben nog steeds niet echt tevreden met mijn logo. Maar ach. Want deze heb ik van templates en ik zou graag zelf helemaal met html dingen willen maken, maar natuurlijk snap ik daar geen drol van. Dit was zo'n beetje wat ik wil veranderen. Dit zullen jullie nog wel terug zien op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten