zondag 20 januari 2013

Druk druk druk

                                      Facebook
Hey lieve mensen! Jullie hebben vast wel gemerkt dat de laatste tijd geen artikeltjes online zijn gekomen. Dit komt om dat ik het erg druk heb met school. Oke stomme smoes maar het is wel zo. Ik heb op het laatste moment allemaal toetsen. Want wij hebben 4 periodes en elke periode heeft een ander rooster en de 3e rooster komt eraan over 1 week. Dus sommige vakken heb ik de 3e en 4e periode niet meer omdat ik die in de 1e 2e periode al heb gehad. Ik zal het wel een keer duidelijker uitleggen hoe mijn school werkt! Dus van veel vakken die ik dadelijk niet meer heb moet ik nog wat toetsen maken dus ik heb het erg druk met leren. En ik wil wat harder trekken aan mijn school werk. Betere cijfers enzo. Het gaat goed op school hoor daar niet van maar ik moet nog beter. Waarom? Dat vertel ik ook weer in een ander artikel over mijn school. Dus deze week kan je waarschijnlijk geen artikel verwachten.. Maar volgende week ga ik weer lekker bloggen!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten