maandag 21 januari 2013

Nail arts inspiratie

                                             Sex on the beach nails
Ik ben de laatste tijd heel erg met mijn nagels bezig. Ik vind het ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Dus ik dacht laat ik eens googlen wat ik op mijn nagels zou doen. En er kwamen hele leuke dingen uit. En ik dacht: Hey dat is wel leuk voor in een artikel. Dus bij deze.

                                           c u t e

                                           Statigram – Instagram webviewer

                                           #JennaBey
                                          
                                           cute pink floral and striped nails

                                           DIY-nail art

                                           ٠ ๋·Spєcial † ๋٠·

                                           caviar nails

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten