woensdag 16 januari 2013

Mijn top 5 favoriete bloggers.

Hey hey. Ik lees heel veel blogs. Echt heel veel. En ik bedacht me laatst wat is eigenlijk mijn top 5? En ik ben er uit. En ik dacht misschien het wel leuk om dat te delen met jullie. Let's begin!
1) Mascha! Beautygloss
Ik vind haar echt geweldig. Misschien ken je haar wel. Ze is echt heel bekend. Ze blogt over beauty 2 artikelen per dag. Ze is echt mijn voorbeeld.

2) Cythia Misslipgloss & Teske Teskuh
Tussen deze 2 kan ik niet kiezen! Ik vind ze echt geweldig. Ze schrijven over beauty en lifestyle. De een wat meer over beauty en de ander meer over lifestyle.

3) Vera VeraCamilla
Ik vind haar blog echt leuk te schrijft echt leuk! Ze schrijft voornamelijk over beauty maar soms ook over fashion.

4) Lenette Lenette12345
Ik ben echt fan van haar video's en ik vind haar gewoon een lief meisje! Ze schrijft over beauty en lifestyle

5) Mariska borntobemariska
Ook haar vind ik heel leuk! Ze schrijft over lifestyle.

Dit is mijn top 5 maar deze blogs vind ik ook heel leuk!: BeautyLab & ByAranka & KTCC & LiveLifeGorgeous & NikkieTutorials

Geen opmerkingen:

Een reactie posten