maandag 28 januari 2013

Wish list.


Hey vandaag heb ik een wens lijstje voor jullie. Over spullen en dingen dat ik graag nog wil mee maken. Nu op dit moment zijn het er niet veel! Veel zijn mogelijk maar ook een paar zijn echt een droom. Ik ben ook echt een dromer! Let's begin!


Een echte mooie opgeruimde leuke grote versierde kamer.
Het liefst wil ik de zolder die is lekker groot. Alleen moet er wel veel geklust worden! En waar moeten we alle zooi die boven staat dan laten de zolder is echt helemaal vol met zooi van vroeger wat we liever niet weggooien. Ik wil graag dat mijn kamer helemaal mooi is met leuke meubels en leuk versierd en echt goed geordend is. Ik ga ook binnenkort weer naar de ikea en andere meubels kiezen!
Ratjes hebben als huisdier.                                                                                                                    
Ik zou heel graag ratjes willen hebben. Ze zijn gewoon zo lief en schattig en je kan ze trucjes leren en ze zijn
gewoon cool. Mijn vader vind ze ook leuk alleen nu m'n moeder nog! En mijn hamster moet er eerst niet meer zijn. Ik hou veel van mijn hamstertje alleen als ik hem wil pakken bijt hij! helaas:( . Maar voor de rest is hij heel lief hij is al 1,5 dus al bejaard!                                                                                                    


Mascha van beautygloss ontmoeten.
Ik volg haar al 3/4 jaar nu? Ik vind haar echt geweldig mijn grote voordbeeld ik vind haar blog, filmpjes en alles zo leuk!! Ik hou echt van haar! <3

Robert, Kristen, Taylor ontmoeten.
Ik hou van twilight ik weet niet wat het is maar er is iets ofso en ik hou er echt heel veel van, de boeken en de films. Ik zou zo graag de hoofdacteurs willen ontmoeten<333333 Ze zijn zooo geweldig i love them!

En dit was het alweer mijn wensen op dit moment!
Liefs

1 opmerking: