zaterdag 2 februari 2013

Mijn favoriete apps #1


Tijdje geleden he? Sorry maar school gaat toch echt voor! Ik blijf het maar zeggen, maar hierna niet meer hoor! Maar als ik even niks post komt het dus door school. Oke dat was dat. Hoi! Hoe gaat het ermee? Met mij goed, en ik heb weer een artikel voor jullie. Mijn favoriete apps! Ik heb een Ipod touch, en daarmee luister ik natuurlijk veel muziek! Maar ik download ook veel apps! Ik ben echt een beetje verslaafd aan mijn ipod... Dus laten we maar snel beginnen!


#1 Subway Surf.
Oh ik ben hier zo verslaafd aan het is echt verslavend. Het is een game waarbij je muntjes moet verdienen enzo. Eerst haatte ik het spel omdat ik het niet kan. Maar nu zoals ik al zei ik ben er verslaafd aan.

#2 Twitter.
Ik deel veel met vrienden. Dit doe ik vaak gewoon door af te spreken. Maar via twitter deel ik ook van alles. En gewoon alle nieuwe nieuwtjes bijhouden! I love twitter!

#3 Instagram.
Ik hou van foto's maken. En ik maak veel foto's met m'n ipod en deel ik dan via instagram!

#4 Bloglovin.
Ik vind het super leuk om blogs te bekijken en lezen! Bloglovin is ideaal! Als je een account hebt kan je allerlei blogs volgen en dan kan je zien wanneer ze een artikel online hebben gezet! Super leuk en handig!


#5 KIK.
Met kik kan je chatten een soort watsapp zonder tel nummer. En het gaat via internet. Het is echt heel fijn programma om mee te chatten, paar vrienden hebben het ook waardoor ik ze vaak 'spreek'.

En dit waren ze alweer! Er komt binnenkort een whats on my ipod!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten