zondag 24 februari 2013

Lekker eten.


Ik hou van eten. Ik hou er echt heel veel van! Geen idee wat het is maar de laatste tijd heb ik oppeens echt trek in allemaal lekker eten. Misschien komt het door een vriendin van mij, ze reist heel veel. Naar Den Haag, Rotterdam enzo. Ze haalt altijd milkshakes en andere dingen ze plaatst op facebook en instagram allemaal foto's van eten dat ze heeft gegeten. O, man wat ben ik dan jaloers zeg! Ik dacht ik ga een artikel maken met allemaal plaatjes met eten. Dus sorry als je hierna honger hebt! Ik heb al trek gekregen van het zoeken van de plaatjes!

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Tanks Girlzstuff! i have hungry
    GRAPJUUUU
    XXX Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik heb ook honger! Vooral in ijs nu!
    Grietjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen