dinsdag 16 april 2013

Dreams


Ik heb veel dingen die ik graag zou willen doen, wil leren in het leven. Het zijn er een hele boel. Maar vandaag ga ik er maar een paar met jullie delen. Een andere keer doe ik de andere. Het zijn er echt heel veel. En voor vandaag heb ik er maar een paar voor jullie uitgekozen.
Op het strand slapen.
Lijkt me gewoon heel leuk om te doen.

Leren skateboarden.
Dat lijkt me echt cool om te leren. Zo'n echte stoere skaterchick!

Voedsel gevecht.
Het lijkt me zo gaaf om een keert drinken, of een stuk taart in iemands gezicht te gooien. Haha.

Dansen voor een groot plubliek.
Dat lijkt me gewoon heel gaaf om te doen.

Nog wat andere dingen dat ik wel zou willen doen:
~In een film spelen.
~Een succesvolle blogster worden.
~Verliefd worden op iemand en hij ook op jou.
~Ratjes of konijntjes of een hondje hebben.
~Het perfecte lichaam hebben.

Veel liefs

1 opmerking: