zaterdag 13 april 2013

Random wish list


Hey! Ik wil de laatste tijd veel dingen! Dus ik heb lijstjes gemaakt met wat ik wil hebben! En ik dacht laat ik het maar met jullie delen. Misschien is dat wel leuk! Dus hier is het random lijstje, dit gaat over allerlei dingen die ik wil hebben. En ik heb nog een paar ander lijstjes maar die zijn in een categorie gedeeld. Maar voor nu even de random wish list.


Iphone 4S
Ik heb zelf totaal geen luxe mobiel. Ik heb gewoon een simpele "schuif '' Samsung mobiel. Ik heb wel een ipod touche en dat vind ik ook prima. Ik bel amper met mijn mobiel. Ik doe alles met mijn ipod. Chatten, twitteren, youtube filmpjes kijken. ALLES! Dus nu hoeft het niet perse van mij. Ze zijn ook zo ontzettend duur. Voor nu is mijn Ipod touch prima! Maar misschien als mijn Ipod stuk is dan wil ik wel heel graag een iphone.

Macbook
Ik wil heel graag een laptop. Het liefst een macbook! Ze zijn helaas wel erg duur. Maar wel erg fijn! Ik zelf heb dus geen pc of laptop. Ik zit altijd op mijn vaders (werk) laptop. Of op onze eigen pc. En het zou wel erg fijn zijn om een eigen laptop te hebben.

Twee konijntjes
Laatst hebben jullie een artikel kunnen lezen over konijntjes. Ze zijn gewoon zo leuk! Dus ik zou twee lieve konijntjes in de tuin willen hebben!

De perfecte kamer
Ik heb geen kleine kamer. Maar ik heb veel te veel spullen! Tegen elke muur staat wel wat, bed, bureau, kast. Ik heb alsnog wel veel ruimte.. Maar ik zou graag een tweepersoons bed willen maar dat past echt niet in mijn kamer... :( Dit plaatje hierboven vond ik wel grappig.

Hippie busje
Ik heb nog lang niet mijn rijbewijs! Maar als ik hem heb en ik wil een auto dan zou ik graag zo'n hippie busje willen. Hij is bijna nergens meer, maar ik vind ze zo leuk!

En dit was het voor nu!

Liefs

1 opmerking:

  1. Leuke wishlist, ik wil ook een perfecte kamer en een hippie busje :)

    BeantwoordenVerwijderen