maandag 18 maart 2013

Stom

Hey, vandaag heb ik een beetje een negatief artikeltje.. Want dit is een lifestyle blog dus blog ik ook over mijn leven. En nu dacht ik laat ik mijn week vertellen wat ik allemaal ga doen. En ik ga best wel veel stomme dingen doen. Maar misschien vinden jullie het wel leuk om te weten. Als jullie vaker dit soort artikels willen zien, laat maar een comment achter!

Maandag:
Maandag hebben we weer school :(. Weekend gaat zoooo snel. Maandag moet ik naar de tandarts.. Ik ben best wel bang. Ik ben bang dat ik gaatjes heb en dat ze mij pijn gaan doen. Het is beide nog nooit gebeurd *Gelukkig*. Maar toch. En dan zit ik tot 10 over 4 op school...

Dinsdag:
Gewoon school, gelukkig kort dagje als het goed is. Ik zit tot 10 over half 1 op school. En dan ben ik uit.
Ik heb dan hockey, alleen hadden we verloren van een best slecht team dus krijgen we straftraining -_-. Ik denk niet echt dat het waar is. Maar bij ons weet je het nooit...

Woensdag:
Moet ik vroeg bij de ortho zijn. Want ik krijg mijn onderbeugel.. pff! Ik heb al boven, die gingen er 22 november in. Op zich deed het geen pijn maar dat gefriemel in je mond de hele tijd, zo ontzettend irritant! En dan zit ik ook nog eens tot 10 over 4 op school -_-.

Donderdag:Heb ik drie SO'S van Ak & Frans & Wiskunde... En dan krijg ik tussen die SO's ook nog eens een prik.. Ik ben als de doods voor prikken... -_- 10 voor 3 uit.

Vrijdag:
Laatste dagje school! 10 voor 3 uit.

Zaterdag:Ben ik heel de dag bij de hockeyclub. Ik moet fluiten.. Voor de eerste keer. Maar bij de E'tjes. Daar gaat het heel anders dan bij ons. Dus ik weet niet meer hoe het moet met strafcorner... En dan heb ik zelf nog een wedstrijd...

Zondag:
Huiswerk dagje zoals altijd.. Pyjama huiswerk maken.. en een beetje vervelen..

Jongens ik was negatief in dit artikel maar mijn hemel! Wat een rot week heb ik deze week zeg! Maar ach..
Sorry voor al die negativiteit...

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten