maandag 1 april 2013

Zomer, school



Hey girls! Ik hoor eigenlijk met mijn neus in de boeken te zitten, maar ik dacht laat ik even een korte pauze nemen en even lekker bloggen! Wat heb ik dat gemist! Ik heb wel tijd om te bloggen. Alleen moet ik wel een pc of laptop hebben! En die heb ik over dag niet! Want als ik even achter de pc wil, dan zit mijn broer erachter... Dat is zo ontzettend irritant. Dus ik wil daar binnenkort afspraken over maken. Want ik wil wel gewoon graag kunnen bloggen! Ik heb het zo gemist! Ik heb vandaag ook wat foto's gemaakt. Dus jullie kunnen binnenkort een review verwachten! Het is vandaag 1 april. Ik heb nog niet echt grappen uitgehaald. Maar ik heb net even wat honing op wat deurklinken gesmeerd, haha. Daar zullen ze blij mee zijn! Voor de rest ben ik een beetje aan het leren. Voor woensdag. Dan begint mijn proefwerk week. En vandaag is het 2 paasdag. Dus ik ben vrij vandaag. En morgen (dinsdag 2 april) heb ik maar 2 les uren omdat de andere 2 uitvallen dus dat is ook mooi meegenomen.  En het is zoooo mooi weer! Lekker buiten zitten! Ik word er helemaal vrolijk van. Want de laatste tijd is het echt raar weer in Nederland! Het sneeuwt gewoon wanneer het lente is! Jeetje, jeetje. Ik hoop echt dat het steeds warmer wordt. Zodat we lekker onze zomer kleren uit de kast kunnen halen! Ik ga binnenkort ook even wat zomer kleding shoppen. Dit staar er op mijn lijstje:

~Paar korte broekjes
~Nog wat leuke shirtjes
~En misschien nog een bikini

Ik heb nog slippers, balerina's, en gympen voor de zomer. Dit was dan even mijn korte update!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten