dinsdag 2 april 2013

Konijnen, konijnen en nog eens konijnen.


Hey! Als jullie mijn vorige artikel hebben gelezen weten jullie dat ik met mijn neus in de boeken zat. Ik ben al weer een tijdje klaar met leren. En toen ging mijn vader even kletsen met de buurman. En onze buurman zat te vertellen dat ze konijnen nemen! Heel leuk voor die kinderen natuurlijk. Ze waren bezig met hun eigen konijnen hok te maken. Onze buurman is daar heel handig in en zijn zoontje vind het ook heel leuk om mee te helpen klussen. Nou wat heeft dit met het artikel te maken? Ik ben sinds net verliefd op konijnen. Ik zal vertellen waarom en alles want nu klinkt het nog een beetje gek maar straks niet meer.
Zoals sommige wel van jullie weten, ben ik gek op ratjes! Maar helaas mag ik ze niet. Want mijn moeder is allergisch voor dieren haren. Ik heb wel een hamster maar die staat op mijn kamer, en die heeft niet zo heel veel zorg nodig. En ratjes wel. En mijn moeder is er niet zo dol op. Dus toen ik hoorde over die konijnen.  En het past ook in onze tuin. Dus ik ging googlenen en konijnen zijn zo leuk! En je kan ze ook trainen en makkelijk tam te maken! Dus konijnen lijken me heel leuk! Ik vraag het wel alleen als m'n hamster niet meer leeft. Het is niet zo dat ik mijn hamster stom vind hoor! Hij is heel lief. Maar ja... Dus ik heb wat plaatjes van konijnen voor jullie!




1 opmerking: